الثلاثاء، 19 أبريل 2011

ربِّ اجعل حياتي أجمل




==================

عندما يوزع الله الأقدار ولايمنحني شيئاً أريده ,
أدرك تماماً أن الله سيمنحني شيئاً أجمل ,
شيئاً يعجز الجميع عن منحي إياه ويتعالى الله بمقدرته !
ربِّ اجعل حياتي [ أجمل ] مِن كل التوقعات وحقق لي أمنياتي ياربّ

=======================

وحدك القادر يالله
أن تجعل حياتي أجمل
أن تجعل الأشياء الجميلة تحدث لي بلاتوقف
أن تستبدل كل الأمور الحزينة بأمور جميلة مباركة
أن تكرمني بفضلك الغير منقطع
أن ترزقني تغييرات جميلة جذرية في حياتي وقفزات إيجابية
أنت القابض الباسط فابسط لي في الرزق واوسع


هناك 7 تعليقات:

  1. (وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ)
    ان شاء الله يا ريمو كل حاجه بتحصل تكون خير ليكي .. وياااااااارب حياتك تكون اجمل واجمل :-*
    ويارب كل امنياتك تتحق ;)
    بس تعالي هنا بقي .. حياتك وحشه معانا ولا ايه .. اعترفي احسنلك :D
    احسن انط من الشباك :D
    وحشني والله التعليق عندك :-*

    شيلي بقي تأكيد الكلمه ده اللي في التعليق بيشلني كل مرة اكتبها صح ويقولي كتبيها غلط :D
    مش معقول كده بقي :D

    ردحذف
  2. صدق الله العظيم
    ياااااااااااااارب حياتنا كلنا تبقى اجمل واجمل:-*
    يارب ان شاء الله ;)
    لا طبعا انتوا احلى اصحاب فى الدنيا كلها يتضرب بيكم المثل :-*والله انا دايما اقولها الحاجه الوحيده الىل اخدتها من الكليه هى اصحابى ربنا يخليكم ليا ومش يحرمنى منكم ابدا:-*:-*:-*

    لا سيبى الشباك فى حال:Dمش تنطى منه لو دور ارضى ماشى غير كده لا:p ممكن انط بدالك;)
    اى خدمه شيلتيلك تاكيد الكلمه فى التعليق اهو:D

    ردحذف
  3. نؤه وانا كمان وحشنى تعليقاتك :-*
    نورتى يانؤنؤ:-*

    ردحذف
  4. وميحرمناش منك ابدا :-*
    دور تالت ينفع ؟؟
    طيب خلاص انا مكنتش هنط اصلا من الاول :P
    لا بعد الشر عليكي :-*
    ماشي شكرا كده احسن :D
    بنورك :-*

    ردحذف
  5. يا عسل يا مقطقط انت ;)
    :D

    ردحذف
  6. :D
    لا يادور تانى يادور رابع:p
    انما تالت لا^_^

    :pما انا عارفه لانى مش كنت هخليكى تنطى اصلا:D

    وبعد الشر عليكى:-*
    ^_* خلاص منوره بينا احنا الاتنين ولا يهمك:D

    انا بردو اللى عسل ومقطط;)امال نؤنؤ تبقى ايه:D^_^
    عسل نحل وقمر وسكر>:d<
    وصغنن ومقطقط:)

    ردحذف
  7. يارب اجعل حياتي احلي اغفرلي وراحمني وخفف من موزاين يارب نور حياتي بنورك سبحانك

    ردحذف