الأحد، 7 فبراير 2010

ابدأها دايما باسم الله (محمد فؤاد)




ابدأها دايما باسم الله

رزقي ورزقك على الله
وانسى همومك مين هيلومك
ومتلجأش لغير الله




خلى تكالك على الرحمن
دي الصحرا تبقى بامره طوفان
لو جوه قلبك نار بركان
مين هينجيك غير الله



يمكن بروح مليانة ايمان
تشوف رسول الله فى منام
وتنول رضا ربك واوام
تلاقيها فرح باذن الله



واه لو تبت كده لله وبكيت
وربنا خلاك زورت البيت
وجنب رسول الله صليت
تشكر مين بقى غير الله


هناك 4 تعليقات:

  1. سلام عليكم
    مدونتك جميلة جداااااااا وكمان المواضيع اللي فيها حلوة دينية وعرضاها بطريقة حلوه
    والاسم كمان عاجبني شكلي هسرقهD:
    انا كنت عايز اسمي مدونتي جداا بس حضرتك سبقتيني بقي
    والموضوع الاخير حلوووووو كمان وعجبتني اوي الحته دي
    لو جوه قلبك نار بركان مين هينجيك غير الله
    ربنا يهدينا كلنا يارب
    بالتوووفيق حضرتك

    ردحذف
  2. وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
    شكرا لرايك يابشمهندس فى المدونه
    والاسم تحت امرك :D:D
    ويااااااااااارب اهدينا كلنا ووفقنا جميعا ان شاء الله
    شكرا على مرورك وتعليقك
    نورت حضرتك

    ردحذف
  3. انا بحب التتر ده موووت انا لما بسمعه كده بينتابني قشعريرة

    ردحذف
  4. هو فعلا جميل جدا
    انا عملاه رنه لموبايلى اصلا لانى بحبه جدااااااااا

    شكرا لمرورك:)

    ردحذف